Ви завітали на блог вчителя початкових класів Гузан Ірини Василівни
Головна сторінка
Е-Портфоліо
НУШ 1-2 клас
НУШ 3-4 клас
Нетипові програми ПШ
Нормативно-правова база
Виховна робота
Online-підтримка уроків
Супервізія в НУШ
Сертифікація
На допомогу вчителю
На допомогу батькам
Урок для дітей України
Читайлик
Медіаграмотність
Цікавинки
Абетка безпеки
ClassDojo
Symbaloo
Оголошення
Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6-11 років
Радість бути вчителем
Педагогічний інтенсив
Педагогічний вектор
Від освітніх експертів
Медіаграмотність
Як навчити дитину медіагігієни.
Створення колажів
Бути медіаграмотним: десять необхідних компетентностей
Медіаграмотність. Медіаосвіта
Я У МЕДІАПРОСТОРІ
Н а в ч а л ь н а п р о г р а м а
для початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів 1-ий рік вивчення
Автори: І.Б. Іванова, А.Ю. Кожанова
ЧОМУ МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ВАЖЛИВА
(1)
ЧОМУ МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ВАЖЛИВА (2)
ЧОМУ МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ВАЖЛИВА (3
)
ЧОМУ МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ВАЖЛИВА (4)
ЧОМУ МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ВАЖЛИВА (5)
Впровадження медіаосвіти та медіаграмотності в загальноосвітніх школах України
МЕДІАЗНАЙКО
навчальна онлайн-гра
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні
Навчальна програма
"Сходинки до медіаграмотності"
Орієнтовний зміст навчального матеріалу
Програма "Сходинки до медіаграмотності"
Орієнтовний зміст навчального матеріалу
Календарно-тематичне планування
уроків
медіаграмотності
Дитина і інформація
Дитина і інформація
Комунікація як процес обміну інформацією
Комунікація як процес обміну інформацією
Немає коментарів:
Дописати коментар
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар